Kolmanda kvartali käibeks kujunes 13,3 miljonit eurot.

Tariifi languse mõju tasakaalustas mõningal määral korteriühistute ehk ettevõtte suurima eraklientide segmendi tarbimise suurenemine. See tulenes koroonaviiruse mõjust, kuna märkimisväärne osa inimesi töötas ka kolmandas kvartalis kodust.

Põhitegevuspiirkonna äriklientide müügitulu vähenes 29,8% võrra 3,71 miljoni euroni, mida mõjutas peamiselt 18% võrra väiksem tarbimine ja samuti madalamad tariifid. Ärisegmendi vähesem veeteenuste tarbimine tuleneb koroonaviiruse mõjust, mis puudutas enim majutus- ja vabaajaasutuste tegevust. Võrreldes tänavuse teise kvartaliga on kolmandas kvartalis äriklientide tarbimine siiski taas suurenenud, mis loodetavasti näitab koroonaviiruse mõjudest taastumise märke.

Ettevõtte puhaskasum kahanes 23,1 protsenti, 5,64 miljoni euroni.