Eraklientide müügitulu vähenes tulenevalt uuest madalamast tariifist 21,9 protsenti, ulatudes 5,1 miljoni euroni. Tariifi languse mõju tasakaalustas mõningal määral korteriühistute, see tähendab ettevõtte suurima eraklientide segmendi, tarbimise suurenemine tulenevalt koroonaviiruse mõjust, sest paljud elanikud olid sunnitud töötama kodust.

Äriklientide müügitulu vähenes 45,1 protsenti 2,95 miljoni euroni, mida mõjutas peamiselt 35 protsendi võrra väiksem tarbimine ja samuti madalamad tariifid. Äriklientide segmendis mõjutas koroonaviirus tarbimismahtusid negatiivselt, sest paljud ettevõtted olid viiruse leviku tõkestamiseks suures osas suletud alates märtsi keskpaigast kuni mai lõpuni.

Ettevõtte puhaskasum vähenes aastaga teises kvartalis 94,5 protsenti, 0,15 miljoni euroni. Seda mõjutasid täiendavalt kõrgemad dividendimaksega seotud maksud ja madalamad finantskulud.