Kõige enam tabab läbikukkumine tippjuhte- seal on läbikukkumiste protsent 39. Müügijuhtidel on läbikukkumise protsent 30, turundusjuhtidel 25 ning tegevuste juhtidel 23%.

Miks läbi kukutakse?
75% ei suuda luua kultuurilist sobivust.
52% ei suuda luua meeskonnatööd
33% ei mõista, mida nende juhid neilt ootavad
25%-l ei ole nõutud sisemist taiplikkust
22%-l juhtudel ei ole ettevõttes loodud süsteemi, kuidas aidata juhtidel firmaga sulanduda.

Kui aga pakkuda palgatud juhtidele esimese kriitilise 90 päeva jooksul toetusprotsesse ning coachingut ehk partnerlust, mis toetab inimese isiklikku ja ametialast kasvu ning toimetulekut muutustele, võiks läbikukkumiste osakaal oluliselt väheneda.

Millised on efektiivse coachingu komponendid?
Need kompondnendidi moodustavad coachi, uue juhi ning organisatsiooni koostöö baasi:

  1. Identifitseeri varakult need oskused, mis on uues ametis kõige olulisemad.
  2. Tee selgeks, mida ülemused sinult ootavad.
  3. Hinda kiirelt uut meeskonda, määra olemasolevate talentide väärtus ning täida lüngad, mida on tarvis edu saavutamiseks.
  4. Kiirenda õppimist, et juhi toon ning stiil sobituks uude rolli ning kultuuri.
  5. Arenda peamiste aktsionäridega koostöösuhteid ning tee selgeks, kuidas teised ettevõtte olemusest aru saavad.
  6. Loo ettevõttes efektiivsed kommunikatsioonikanalid. Eduka kommunikatsiooni põhikomponent on kuulamisoskus
  7. Tee endale selgeks, kes on organisatsiooni ametlikud ja ka mitteametlikud otsustajad.
  8. Usaldusväärsuse saavutamiseks näita kiiresti tulemusi ja hiljem muuda need jätkusuutlikuks.
  9. Toeta uusi juhte edu tagavate taktikate ning strateegiatega.
  10. Uued juhid saavutavad coachiga koos töötades paremaid tulemusi, mis pakuvad rahulolu nii juhile endale kui tagavad ettevõttele investeeringu märkimisväärse tootluse.