Viis ettevõtte ürituse ideed lisaks jõulupidudele ja suvepäevadele

 (6)
Suvepäevad.
Suvepäevad.Foto: Hendrik Osula

Milliseid üritusi korraldab Sinu ettevõte oma töötajatele? Muidugi jõulupidusid ja suvepäevi, just nagu aastas olekski ainult kaks korda, mil kokku tulla ja midagi koos teha. Töötajate rahulolu hoidmiseks ja vahelduse pakkumiseks on aastaringsete ürituste korraldamine palju efektiivsem, kirjutab Carina Kärt Mättikas Brandemi blogis.

Ühtlasi saab sündmusi rakendada suhtlemise parendamiseks, füüsilise ja vaimse heaolu tagamiseks ning enesearenguks.

Ühtlasi saab sündmusi rakendada suhtlemise parendamiseks, füüsilise ja vaimse heaolu tagamiseks ning enesearenguks.

Firmaüritus sisaldab kahte tähtsat aspekti, mida saab oskuslikult enda kasuks tööle panna: experience economy ehk kogemustepõhine majandus ja edutainment. Esimene viitab viimasel paaril kümnendil kasutusel olnud terminile, mille järgi üritusel osalemise kogemus ning sellest jääv mälestus ongi nii-öelda toode, mille igaüks kaasa saab. Edutainment on omakorda väljend, mis hõlmab endas segu ingliskeelsetest sõnadest "haridus" ja "meelelahutus", viidates formaadile, kus on kokku sulatatud võimalus õppida ning samal ajal lõbusalt aega veeta. Kuna meie aju keskendub instinktiivselt meeldivatele tegevustele, mis stimuleerivad rõõmuhormoonide tootmist, jääb tegevuse hariduslik pool teadvusele varju, kuid tegelikult toimub õppimine alateadlikult ikkagi. Järelikult annab sellise lähenemise rakendamine ka kõige laisemale inimesele variandi enda meeli hea eesmärgi nimel manipuleerida.

Seotud lood:

Pidades neid omadusi silmas, on ürituste korraldamine tööandjale hea tööriist, millega oma ettevõtte sisekommunikatsiooni täiustada. Brandemi kommunikatsiooni- ja üritusturunduse projektijuht Carina Kärt Mättikas toob välja 5 näidet eri tüüpi sündmustest, mida nii tööandja kui ka töötajad ise korraldada saavad, et terve aasta oleks täis tegevusi, mis toovad kasu kõigile osapooltele.

Ettevõttesisesed seminarid

Oma töötajate saatmine koolitustele on kulukas ning selle väärtus tihti ettearvamatu. Samas leidub kindlasti organisatsioonisiseselt inimesi, kes on mõnes valdkonnas kogenumad ning kelle teadmised kuluksid ka teistele ära. Regulaarsete ettevõttesiseste minikonverentside korraldamine, kus esinejateks on oma töötajad, kes räägivad teemadel, mis enamikku puudutavad, annab hea võimaluse inimestevahelist kommunikatsiooni parandada, kogukonnatunnet tekitada, esinemisoskust arendada ning läheneda probleemidele uue nurga alt.

Milliseid sündmuseid saab lihtsa vaeva ja väikese eelarvega korraldada, loe edasi Brandemi blogist.