„Creative Business Cup´i finaalvõistlus annab iga riigi esindajale edasisteks ettevõtmisteks hea stardipositsiooni, sest oma ideid ja lahendusi saab jagada kogu maailmaga,“ ütles konkursi juht Rasmus Wiinstedt Tscherning.

„Konkursil osalemine on hea võimalus näidata end ligi kuuekümne riigi esindajatele ja investoritele, oma ideed rahvusvaheliselt tutvustada ning osaleda kõrgetasemelistel koolitustel,“ lisas Loov Eesti tegevjuht Eva Leemet.

Kolm Eesti konkursil väljavalitud meeskonda osalevad CBC arendusprogrammis, lisaks saavad nad oma ettevõtte tutvustuse üles panna investorite jaoks mõeldud ülemaailmsesse infokeskkonda, osaleda konverentsil ja kohtumistel investoritega.

Konkursil osalemise tähtaeg on 29.04.2019. Osalemiseks on vaja YouNoodle keskkonda teha kasutaja ja seal täita detailne ankeet, kus lisaks isikuandmetele peab andma ülevaate toote/teenuse ideest ja meeskonnast. Esitatud ankeetide põhjal valitakse välja finalistid, kel tuleb ekspertide paneeli ees oma ettevõtte ideed tutvustada (pitchida) 3 minuti jooksul inglise keeles.

Võitja ja kaks finalisti selgitab žürii välja 17. mail rahvusvahelise konverentsi Latitude59 ajal, kus finalistidel on võimalus ka osaleda.

Loov Eesti on Creative Business Cup esindaja Eestis aastast 2012.