Disaini ja inseneriteadusi ühendava õppekava tudengite tähelepanu oli möödunud sügissemestril suunatud homsesse, et tehnoloogia arenguid ja sotsiaalseid trende analüüsides luua uusi, ka provokatiivseid kontseptsioone tuleviku ostu-müügi süsteemideks.

„Tudengite eesmärk oli töötada välja ärimudeli alge, mille arendamisel vaadeldakse ostukogemust tervikuna, ühildades füüsilise ja virtuaalse maailma võimalused,“ selgitab tudengite ülesande tausta EKA strateegilise disaini professor Martin Pärn.

„Töö tulemuseks on seitse läbi töötatud, visualiseeritud ja osaliselt testitud kontseptsiooni, mis pakuvad partneritele võimalust mõelda oma perspektiivsete tulevikusammude peale, mida soovi korral töötavaks prototüübiks edasi arendada.“

Kontseptsioonide loomisel andsid partnerid pidevat tagasisidet ning olid toeks ideede suunamisel ja esialgsete uurimisandmete sünteesimisel.

“Baltika on alati olnud huvitatud tulevikku suunatud projektidest, kus praktilist väärtust otsitakse läbi innovatsiooni, loovuse ja ebatüüpiliste probleemlahenduste. Sellised lähenemised avavad uusi uksi ning panevad mõtlema läbi teiste spektrite oma valdkonna võimaluste peale,” kinnitas Baltika Grupi brändingu koordinaator Karin Õun.

“Koostöö disainitudengitega on olnud meeldivalt professionaalne alates kursuse korraldusest kuni tudengite spetsiifiliste erialaste küsimusteni. Meile on väga sümpatiseerinud ülikoolipoolne tugev tudengite suunamine mõtlema kastist välja ja oleme väga üllatanud, kui erinevaid lahendusi võib tulla ühe teemakäsitluse juures. Usume, et sellel kursusel on väga palju väärtust nii tudengitele kui ka kaasatud ettevõtetele leidmaks ühiskonda uusi ja kasulikke ideid.”