Teise koha tiim MoleQL ehitas virtuaalreaalsusrakenduse, mis õpetab lastele haaravalt keemilisi protsesse. Kolmanda koha meeskond UkaRun lõi lihtsa rakenduse vana hea uka-uka mängimiseks Pokemon GO stiilis. Publikupreemia läks meeskonnale TOKU, kes ehitas savist ja elektroonikakomponentidest aiamehikese, mis väljastab ilmateateid haikuvormis. TOKU pälvis ka Eesti Kunstiakadeemia eripreemiana kirve, mis aitab tiimil avada EKA töökodasid, et toodet edasi arendada.

Teisel Loomehäkil osales üle 70 häkkija ja kõik 13 alustanud meeskonda jõudsid 48 tunni järel lõpuni. Kahe päeva jooksul olid neile abiks Loomehäki mentorid Rain Rannu Fortumost, Kristjan Mändmaa ja Hannes Praks EKAst, Janno Siimar Velvetist, Dea Martinjonis FundWise’ist, muusikaettevõtja Juko-Mart Kõlar ja Kaspar Hanni Microsoft’ist. Loomehäkki korraldasid digitaalse loovmeedia inkubaator DIGIX, Tallinna Ülikooli Avatud Akadeemia ja Eesti Kunstiakadeemia sisearhitektuuri osakond.

DIGIXi juhi Martin Aadamsoo sõnul oli seekordse Loomehäki meeskondade tase väga ühtlane. „Žürii arutelu kippus palavaks minema, sest võrdseid kandidaate oli tipus tihedalt,“ mainis Aadamsoo. Loomehäkil anti välja ka rida eriauhindu DIGIXi, Prototroni, Ajujahi, Tallinna Ülikooli, Tallinki, Fondia, Microsofti ja teiste poolt. Häkkijaid turgutasid oma toodetega Tere ja RedBull.

Loomehäki korraldust toetab ettevõtlusprogramm Edu ja Tegu ning seda kaasrahastatakse Euroopa Liidu tõukefondidest.

Järgmine Loomehäkk toimub poole aasta pärast 27-29. jaanuaril 2017.