Kuidas leida rohkem publikut? See küsimus tõstatub nii siis, kui kultuurisündmus on alles uus ja tundmatu ja otsib oma kohta auditooriumi südames, kui ka siis, kui publiku kasvule seavad ruumid oma füüsilised piirid.

Loov Euroopa Eesti kontaktpunktid korraldavad konverentsi, mis võtab fookusesse publiku kaasamise. Konverents on suunatud kõigile kultuurisektori spetsialistidele, keda huvitavad publiku kaasamise, kasvatamise ja turunduse teemad. Muuhulgas otsime vastuseid küsimustele: Miks on publik oluline? Kuidas toimub kunsti turundamine? Kes peaks valima filme kino programmi? Kuidas kaasata seda publikut, kes enam saali ei mahu? Millised on head näited tublist publiku kaasamise tööst?

Oma mõtteid ja kogemusi tulevad jagama Euroopa Komisjoni kultuuri ja hariduse valdkonna programmijuht Monica Urian de Sousa, Christie´s oksjonimaja turundusdirektor Marc Sands, Poola üks juhtivaid filmilevitajaid Jakub Duszynski. Praktilisi võtteid uue publiku kaasamisel ja harimisel jagavad Euroopa etenduskunstide organisatsioonide võrgustik Be SpectACTive!, ooperite online ülekannete platvorm The Opera Platform, Jazzkaar jt

„Uue publiku kaasamine ning harimine on oluline kõikidele kultuurivaldkondadele. Lisaks on see ka Loov Euroopa voorudest raha taotlemisel määrava tähtsusega. Konverentsile toome parimaid näiteid, kuidas jõuda suurema hulga inimesteni. Sõna saavad nii Euroopa Liidu programmidest toetust saanud kui ka iseseisvalt häid mõtteid rakendanud projektide esindajad,“ rääkis konverentsi üks korraldajatest, Loov Euroopa Kultuur Eesti kontaktpunkti taotluste ekspert Yvelin Karu-Veskioja.


Aeg: 6. aprill 2016 kell 9:30 - 16.00
Koht: kino Artis (Estonia pst 9, Tallinn)
Töökeel: inglise
Lisainfo