Näitusväljapanekut korraldanud WeAr Magazine on üks tuntumaid rahvusvahelisi moetööstuse professionaalidele suunatud ajakirju. Kätlin Kaljuvee moeillustratsioonidel põhinev looming oli eksklusiivselt valitud WeAr Select väljapanekul osalevate disainerite hulka, andes nii võimaluse tutvustada Kätlini loomingut rahvusvahelisele professionaalsele moepublikule. Kätlin Kaljuvee tõdeb: “Väljapanekul osalemine avab Euroopa suurimate moekeskuste kontaktid, võimaldades läbi minu müütiliste ning Eesti loodusest inspireeritud illustratsioonide tutvustada ka Eestit ja Tallinnat.”

Kätlin kommenteerib messil osalemist, kui äärmiselt vajalikku sammu jõudmaks oma toodetega rahvusvahelisele moe- ja kunstiturule. “Kuigi internet avab väga paljud uksed, on otse inimeseni jõudmiseks ja loomingu märkamiseks, huvi äratamiseks oluline ikka inimeste vaheline reaalne suhtlus silmast silma,” kirlejdab Kätlin vahetus suhtlemise olulisust.

Ajakirja WeAr värskes numbriks on Kätlin Kaljuveed esile tõstetud kui uue generatsiooni disainerit, kelle loomingul ja tegemistel peab silma peal hoidma. WeAr kirjutab lähemalt Eesti disaineri müütilisi lugusid jutustavatest kollektsioonidest, mis inspireeritud tema kodumaast Eestist, metsadest, loodusest; lummavast prindimaailmast ja värvidest, millega kunstnik töötab. Lisaks tõstetakse esile. disaineri märkimisväärivatest koostööprojektidest rahvusvaheliste suurettevõtetega.

Kätllin Kaljuvee osalemist WeAr Select London messil toetas Tallinna Ettevõtlusinkubaator.

Kätlin Kaljuvee uut sallikollektsiooni saab osta moepoest ZERO° alates veebruarist ja Kätlin Kaljuvee veebipoest .