Ühele veebisilla kaudu publikuni jõudnud etendusele “mahtus” piletiga korraga 1000 inimest. 30-minutilist etendust jõudis Kalmet Kultuurikatla laval järjest ette kanda viis korda.

Interaktiivse etenduse tegi eriliseks see, et publik sai olenemata kehtestatud reeglitest kõige ligilähedasema tunde päriselt etendusel viibimisega. Vaatajad istusid Kalmeti ees ekraanidel ning mitte ainult ei näinud ja kuulnud esinejat, vaid ka esineja võis publikut teisel pool ekraani näha ja kuulda. Kultuurikatlasse seati etenduse tarbeks üles kaasaegne kaugjuhitav stuudio — Kalmet viibis stuudios üksi ning kogu tehniline meeskond juhib masinavärki oma kodudest.

“Väsinud, aga väga rahul ja tänulik, et publik võimaldas saada sellise ajastule iseloomuliku täiesti uudse lavakogemuse ning muidugi eriti õnnelik, et õnnestus toetada selle jabura teatrikogemusega paljusid abivajajaid. Endal on hetkel veider sotsiaalsuse üledoos — pärast nädalaid praktiliselt üksiolemist, oled järsku tuhandete inimeste ees ja vahetus suhtluses, aga samal ajal ikkagi üksi. Kokkuvõttes väga sürreaalne olukord, mis peegeldab paljuski situatsiooni, mis praegu ka igapäevaselt meie ümber,” kirjeldas Kalmet oma tundeid pärast viiendat etendust.

Kinoteatri “Eriolukord ruudus” näol oli tegu Henrik Kalmeti 30-minutiline stand-up, mis võttis humoorikalt kokku, kuidas ollakse praeguse eriolukorraga kohanenud. Juttu tuli töötamisest, spordist, majandusest, pangandusest, kultuurist ja muidugi sellest, kus kogu action toimub ehk kodust.

Lavastus valmis koostöös Royal Experience’i, Telia, Eventechi, Miltton New Nordicsi, Minu Rada TV, Valge Klaari ja Kultuurikatlaga.

*

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.