Maailma suurima toidutööstusettevõtte Nestlé kohalik haru Nestlé Baltics on otsustanud jõulisemalt reageerida koroonaviiruse pandeemiaga seotud probleemide lahendamisele ning pakub toetust sotsiaalselt vähekindlustatud elanikele. Koostöös Eesti Toidupangaga ning Läti ja Leedu samalaadsete heategevusorganisatsioonidega “Latvijas Samariešu apvienība” ning “Maisto Bankas” pakub ettevõte raskustes olevatele inimestele ligikaudu 170 000 toodet koguväärtuses 150 000 eurot. See hõlmab nii täiskasvanutele mõeldud toitu, kohvi kui ka kondiitritooteid.

“Kuna viiruselaine pole taandunud, oleme täheldanud, et teatud sotsiaalsed rühmad vajavad erakorralist abi. Tervishoiutöötajatel, isoleeritud inimestel ning haigetel on piiratud juurdepääs toidule, niisiis oleme asunud tegutsema, et nende vajadusi rahuldada,” kommenteerib João Nunes, Nestlé Baltics tegevjuht. Ta lisab: “Ettevõtte toiduabipakid jõuavad üksikute, vanemate ja karantiinis olevate inimesteni, sealhulgas hooldekodude ja raviasutuste liikmeteni. Hetkel toimetatakse toiduabi jaotuspunktidesse.”

Veel toetab ettevõte koormatud meditsiinisektorit, kus vajadus abi järele on pidevas kasvus — kaitsevahendite ostmiseks eraldatakse täiendavalt 50 000 euro eest toetusi tervishoiutöötajatele kolmes riigis: 20 000 eurot Leedu meedikutele, 15 000 eurot Läti arstidele ning 15 000 eurot Eesti Perearstide Seltsile.

Ülemaailmselt pakub Nestlé korporatsioon koroonaviiruse vastasel võitlusel abi 187 riigis. Toetatakse heategevusorganisatsioone, meditsiiniasutusi ja muid selle pandeemiavastase võitluse eesliinil olevaid organisatsioone.

*

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.