Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema sõnul kasutab pank kampaanias kohalikke telekanaleid Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, TV3 ja TV6 ning suuremaid eesti- ja venekeelseid internetiportaale Delfi, Postimees, Õhtuleht ja Neti.ee.

„Kuna Coop Panga eesmärgiks on hoida ja edendada elu Eestimaal, siis oli tänases olukorras ainumõeldav suunata kogu kampaania eelarve kodumaistesse reklaamikanalitesse, kes eriolukorra tõttu on kaotanud märkimisväärse osa reklaamituludest. Tunnustada tuleb ka kohalikke meediaettevõtteid, kes olid väga paindlikud ja leidsime koostöös häid reklaamiahendusi,“ lausus Seema.

„Hoiame ühte. Toetame omasid“ on brändikampaania, milles Coop Pank rõhutab, et on eestimaise pangana oma klientide jaoks olemas nii headel kui ka rasketel aegadel. Ühtlasi kutsub Coop Pank kõiki inimesi tulema panga kliendiks, avama kodulehel arvelduskonto ja tellima pangakaardi otse oma postkasti, kasutama igapäevaseid pangateenuseid ning pangakaarti Coopi kauplustes sooduskaardina.

Kuni aprilli lõpuni kestva kampaania loovagentuur on Optimist Creative ja meediaagentuur Initiative. Vaata ka kampaaniaks loodud videot, mille eesmärk on kutsuda eestlaseid üles ühte hoidma!

*

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.