Oma abikäe on ulatanud IF Kindlustus, kes läkitas Kuressaare haiglasse 10 125 paari kaitsekindaid, 4800 desinfitseerivat rätikut ja 3000 ühekordset mütsi. Oodatud on igasugune sarnane abi!

If Kindlustuse juhatuse liikme Tiit Kolde sõnul leidis ettevõte teenusepakkuja, kelle varudes oli veel niisuguseid kaitsevahendeid ja kes oli valmis need ära müüma. Kaitsevahendid saabuvad Kuressaarde täna.

Kolde avaldas lootust, et ehk leidub Eestis veel selliseid tarnijaid või on meil mõni ettevõte ise endale selliseid vahendeid varunud ja saaks nüüd neile vajaliku kasutuse leida, eriti kuna paljudes ettevõtetes töötatakse praegu kodukontorites. „Näiteks oli If Kindlustusel oma kontori tarbeks soetatud 200 kaitsemaski, mille samuti Kuressaarde saatsime. Selge on see, et praegu ei vaja haiglad mitte raha, vaid reaalseid vahendeid, seega tasub otsida kõiki võimalusi, et aidata neid, kes aitavad teisi.“

Kuressaare haigla juhi Märt Kõlli sõnul vajab haigla mitmesuguseid kaitsevahendeid, sest meedikud kasutavad igal testimisel ja ravikorral uut komplekti. „Kui leidub veel sarnaseid ettevõtteid, kes saavad meid aidata, oleksime väga tänulikud, kuna see muudaks meie olukorra oluliselt lihtsamaks. Vaja on jätkuvalt nii kaitsemaske, mütse, kindaid kui ka keepe.” Kõlli rõhutas, et haigla tohib kasutada siiski ainult kvaliteetseid meditsiinilisi kaitsevahendeid. Seega ei ole mõtet pakkuda kodus ise õmmeldud maske, vaid kõik kaitsevahendid peavad vastama standarditele.

Kui mõnel ettevõttel või eraisikul on võimalik Kuressaare haiglat selliste vahenditega aidata, võtke palun ühendust aadressil haigla@saarehaigla.ee.

NB! Delfi koostöös Tallinna linnaga püüab Eestit tabanud eriolukorra ja probleemide ajal viia kokku pealinna abivajajaid- ja pakkujaid. Osale sinagi aktsioonis “Seljad kokku”!

Täpsemad reeglid:

1. Delfi pakub võimalust kõikidele töö- ning abivajajatele või -pakkujatele endast märku anda.
2. Blogisse saavad postitada registreeritud identifitseeritavad kasutajad.
3. Kõik avaldamisele minevad postitused on moderaatori poolt modereeritud.
4. Postitus peab sisaldama probleemi või abi pakkumise kirjeldust, piirkonda, inimese nime ja kontaktandmeid (e-mail ja/või telefoninumber), mille kaudu saab abivajaja või abipakkujaga ühendust.
5. Keelatud on postitada kellegi teise andmeid või tekitada postitusega kellelegi kahju.
6. Igas postituses ja üleskutses tuleb lähtuda valitsuse antud kehtivatest korraldustest.
7. Delfi ei vastuta postituste aegumise või adekvaatsuse eest.
8. Kuulutusi avaldatakse järgmistel kellaaegadel: 09.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00.