Esimese päeva peaesinejaks oli futuristi ja trendide ennustaja, Austraaliast pärit Kristina Dryža. „Tulevik ei ole kuskil kaugel, vaid siinsamas. Sa oled see, mida sa 24 tunni jooksul tegelikult teed. Mitte sa ei ole see, millest sa vaid räägid. Oma tootele - teenusele leia klientide silmis ennekõike emotsinaalne vajadus. Tegelikud toote-teenuse vajadused hakkavad veelgi suuremat osakaalu mängima „tahtmiste“ ees“ tutvustab trendi suunasid Kristina Dryža.
Tänasel seminaril „Uued müügistrateegiad“ astub peaesinejana üles startupi ja tohutu käibekasvu teinud ettevõtte Fortumo äriarenduse direktor Itaaliast Andrea Boetti. Päeva teisel seminaril „Sihitud kliendikogemuse suunamine“ esineb vastukaaluks suure, maineka ning pika ajalooga ettevõtte IBM-i Kesk- ja Ida-Euroopa turunduse ja kommunikatsiooni direktor USA’st Scott Neumann.

„Networking - workshop meetodil üles ehitatud seminariformaat on tempokas, kiire ning kontsentreeritud informatsiooniga. Osalejad on kaasa haaratud teemade arutellu ning praktiliste harjutuste läbiviimisel“ kommenteeris Tallinn Marketing Week peakorraldaja Anu- Mall Naarits. „Esimese päeva tagasiside on väga positiivne ja üllatuslikuks on osalejatele kujunenud toimumiskoht, milleks on Tallinki laevade Victoria I ja Romantika konverentsisaalid. Ühelt poolt antud formaat seab ette ajalised piirid, kuid arvestame, et kahe seminari jaoks ja ennekannete hulga kohta on see siiski mõistlik aeg. Kuna päeva jooksul toimub kahel erineval teemal ettekandeid, siis on huvilistel võimalik sobitada see kahe tunnine sessioon hästi ka oma päevakavva.“, lisab Anu- Mall Naarits.

Nädala teises pooles saabub Tallinn Marketing Weekil’le üle Soome lahe juba palju kuulsust ja häid digitaalsetes kanalites turundamise õppetunde kogenud Joonas Virtanen, Roviost, kes on Angry Birds Transformers ja Angry Birds Go turundusjuht ning Jānis Zeps, Coalition Rewardsi digitaalturunduse direktor Lätist.

Brand journalismist ehk sisuturundusest räägib Maria Rajakallio, kes on sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse äri konsultant ja SoMe Studio juht ning mobiiliturundusest Artem Danilliants, kes on Lumolinki juht.

Sotsiaalse turunduse valdkonna säravamaid kampaaniaid ja edulugusid tuleb esitlema Venemaalt DDB Agency Moskva, Digitaalmeedia direktor, Vladimir Pervozvanisky.

Kuigi seminaride nädala nimetus on Tallinn Marketing Week, on seminaride teemad osalt üles ehitatud laiema perspektiiviga ning oodatud lisaks turundusinimestele on ka müügi- klienditeeninduse ning ka personalitöötajad.

Turundusseminarid toimuvad Tallinki Rootsi laevade Victoria I ja Romantika konverentsikeskustes ajal kui laevad seisavad sadamas.
Seminarid on eesti ja inglise keele.