Päev algab mõnusa lõunabuffee ja networkinguga, millele järgneb sisukas seminar teemal Brand journalism. Seminari teema on olnud aktuaalne ka mõnel varasemal aastal.

Siin seminaril plaanime avada Brand journalismi erinevaid nurki, kuidas oma toodet või teenust ajakirjanduslikke põhimõtteid kasutades inimestele tutvustada. Mida peab jälgima? Millised on head lood? Jagame mõtteid ja ideid suunal, kuhu oma organisatsioonis antud valdkonnas tähelepanu pöörata.

Oma lood räägivad Natalja Penkina, kes on Studio of Applied Communications NATA (RUS) omanik ja juht; Piret Reinson, Nordea Panga Baltikumi turundusjuht (EST) ja Rain Uusen, Telia Eesti AS sisuturunduse juht (EST).

Turunduskinos näitame turundusteemalist lühidokumentaalfilmi Marketing the Mustang: An American Icon (USA, Lionsgate Television). Ford Mustang on klassikaline turunduse ja tootearenduse edulugu, mida kõik teavad ülikooli päevilt. Uus sihtgrupp, uued ootused ning täiesti uus lähenemine tootele: tulemuseks Ford Mustang, edulugu, mis jahmatas ning mis on muutunud klassikalise turunduse alustalaks. Film annab hea sissevaate turundusmaailma telgitagustesse.

BRAIN FITNESS CLUB - Kui eksperdid erinevatest valdkondadest kogunevad, võivad juhtuda imelised asjad! Brain Fitness Club on eriline probleemilahenduse interaktiivne sessioon, mille jooksul osalejad loovad nn insight’e erinevate projektide jaoks, õpivad kasutama loomingulisi tööriistu ja saavad terve kuhja originaalseid ideid, mis annavad uusi nüansse ka oma äri arendamiseks. Seda meetodit on edukalt kasutanud paljud rahvusvahelised ettevõtted. Sessiooni juhib Natalia Penkina, kes on Brain Fitness Club’i peatreener ja strateegiliste ülesannete lahendamise ja lähenemisviiside ekspert.

Mis kruiis see on, kus pole pidu? Päeva lõpetab õhtune meelelahutusprogramm showbaaris, kus osalejatele on eraldatud õdus ala mõnusaks õhtu nautimiseks ja koospidutsemiseks ning kus lisaks laval toimuvale ootavad sind ka maitsvad suupisted ja tervistusjook.