Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Google kinnitas: jah, me jahime telekanalite raha

 (5)
Google kinnitas: jah, me jahime telekanalite raha
Scanpix/Reuters

Google ütles selle lõpuks välja, et nende uueks strateegiaks on panna käpp peale selle reklaamirahale, mis seni on olnud telekanalite marjamaa. Ja nagu sellest vähe oleks, kasutab tehnoloogiagigant selle raha endale saamiseks telekanalite endi võtteid.

Business Insider kirjutab, et Google on kahe viimase aasta jooksul korraldanud mitmeid YouTube’iga seotud üritusi nimede all "Brand Cast" ja "New Front", mis sisuliselt jäljendavad telekanalite omi, mis on spetsiaalselt välja mõeldud reklaamiandjate raha kättesaamiseks. Google on üle kogu maailma korraldanud mitmeid luksuslikke show-üritusi ning pidanud läbirääkimisi maailma suurimate ja olulisemate brändide ja reklaamiagentuuridega, veenmaks neid, et nende reklaamimiljonid on YouTube’s tunduvalt väärtuslikumad kui TV-maailmas.

Telejaamad on taolisi suurejoonelisi reklaamiandjate püüdmiseks mõeldud pidusid korraldanud juba aastakümneid. Asja mõte on kevadel toimuval üritusel tutvustada brändidele ja reklaamiinimestele parimaid võimalusi saabuval hooajal pildis olla ja kindlustada sellega pikaks ajaks korralik rahavoog. See süsteem on edukalt hoidnud TV-reklaami hinnad kõrgel, kuigi reklaamiinimestele võib ju tunduda, et nad said pikaajalised lepingud n-ö sõbrahinnaga.

Aprillis tuli Google välja uue reklaamitootega Google Preferred, kus brändid maksvad hingehinda selle eest, et saada oma reklaamid YouTube videote juurde, mida peetakse moe-, ilu- ja toidumaailma tippudeks.

See meetod pakendada digitooteid sarnaselt televisiooniga, lootuses suruda reklaamihinnad TV-ga saamaväärsetesse kõrgustesse, tundub end ära tasuvat.

Google on juba raporteerinud, et on kokkulepped sõlminud selliste suurte tegijatega nagu General Motors ja Coca-Cola ning mitmete maailma suurimate reklaamiagentuuridega.
Et õli veelgi tulle valada, teatas Google, et USAs on Google Preferred pakkumised „peaaegu väljamüüdud“.

Selle aasta aprillis ütles Google endine ärijuht Nikesh Arora, et reklaamitööstus „on tähenduslikus hetkes“, kus turuosalised, kes on seni ehitanud oma brändid üles televisiooni kaudu, seavad oma tegevuste keskpunktiks nüüd digimaailma.