Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Google tõusis maailma kõige väärtuslikumaks kaubamärgiks


Klikid ja raalid
Foto: Ester Vaitmaa

Google võttis tehnoloogiagigandilt Apple’lt maailma kõige väärtuslikuma kaubamärgi tiitli, selgub Millward Browni analüüsist.

Google kaubamärgi väärtus kasvas turuanalüüsi ja konsultatsiooniagentuuri Millward Brown teatel aastaga 40 protsenti 158,84 miljardi dollarini.

Millward Browni 2014 100 Top BrandZ raporti teisel kohal on kolm viimast aastat edetabelit juhtinud Apple, mille kaubamärgi väärtus kahanes 20 protsenti 147,88 miljardi dollarini.

Kolmandal kohal oli IBM 107,54 miljardi dollariga ehk aastaga 4 protsenti vähenenud väärtusega. Järgneb 29-protendilise tõusu teinud Microsoft (90,19 miljardit dollarit), McDonald's (85,71 miljardiga) ja Coca-Cola ( 80,68 miljardi dollariga).