Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Head näited turundajale: vaata oma sõnumid üle!


Head näited turundajale: vaata oma sõnumid üle!
Kampaania Delfis

Eriolukord Eestis ja kogu maailmas on tekitanud ainulaadse olukorra, kus inimestel on rohkem aega keskenduda sellele, millele varem aega nappis – oma lähedastele ja kodule. Aga ka aega ja suurenenud vajadust tarbida meediat.

See annab turundajatele ainulaadse võimaluse – nad teavad väga täpselt, kus nende sihtrühm on, mis nende vajadused on ning milliseid kanaleid nad tarbivad informatsiooni hankimiseks. Info on see, mille järele on hetkel suur nälg. Infot hankides aga hakkab järjest enam rolli mängima selle info usaldusväärsus. Kanalid, kes on ennastunustavalt usaldusväärse ja mitmekülgse sisu nimel tööd teinud, on hetkel ka selged võitjad.

Delfi ja ka teiste portaalide numbrid näitavad rekordilist tõusu. Kui tuua näiteks Delfi, siis täna on näha, et kasutajad veedavad Delfi keskkonnas aega terve päeva vältel. Gemius Audience’i andmetel veedab iga päev Delfis üle 500 000 inimese enam kui 1 000 000 erineva seadme vahendusel. Tipphetkedel veedab Delfi keskkondades aega korraga üle 60 000 kasutaja.

Sõnum on tähtsam kui kunagi varem

Kõikidel suurematel ja väiksematel ettevõtetel olid kevadeks kindlasti juba valmimas või valminud kampaaniad. Olukord aga muutus kiiresti ja meie kõigi meelehärmiks täiesti ootamatus suunas. Sõnum, mis võis kaks nädalat tagasi tunduda geniaalne, võib tunduda täna täiesti kohatu. Seega, hea turundaja, vaata oma sõnumid üle ja adapteeri need tänasesse päeva. See ei tähenda kindlasti võltside sõnumite loomist. Mõtle läbi, kas ja kuidas sa saaksid praegu oma klienti aidata. Lõpuks võidavad need brändid, kes on klientide jaoks olemas ka keerulisel ajal ja on kohandanud oma tooted või teenused neile vajalikuks.

Seotud lood:

Toon näiteks mõned brändid, kes on kiirelt reageerinud ning oma sõnumid ja teenused igati päevakajaliseks muutnud.

Ettevõte: Tele2, bännerkampaania Delfis
Ettevõte: Tele2, bännerkampaania Delfis

Tallinna Kaubamaja, bännerkampaania Delfis
Tallinna Kaubamaja, bännerkampaania Delfis

Esecom, bännerkampaania Delfis
Esecom, bännerkampaania Delfis

Krisostomus, bännerkampaania Delfis
Krisostomus, bännerkampaania Delfis

Ekspress Meedia, bännerkampaania Delfis
Ekspress Meedia, bännerkampaania Delfis

Koroonaviirus SARS-CoV-2

  • Inimesed, kes kahtlustavad nakatumist koroonaviirusega, peaksid võtma ühendust oma perearstiga, küsima nõu perearsti nõuandeliinilt 1220 (välismaalt +372 634 6630) või koroonaviirusega seotud küsimuste jaoks loodud numbril 1247 või vajadusel kutsuma kiirabi, helistades hädaabinumbril 112.
  • COVID-19 haiguse sümptomid on sarnased gripile. Viiruse levinumad sümptomid on köha, palavik ja hingamisraskused. Parim kaitse nakkushaiguse leviku vastu on käte pesemine ja inimestega kontaktist hoidumine.
  • Vaata koroonaviirusesse nakatunute statistikat Eestis!
  • Loe lähemalt koroonaviiruse ja kehtivate piirangute kohta valitsuse erileheküljelt kriis.ee!