Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Iga teine turundaja hädas protsendi arvutamisega. Testi, kas sina pääseksid Eesti Turundajate TOP 10-sse!

 (53)
Anu-Mall Naarits
Anu-Mall NaaritsFoto: Erakogu, Marketingi Instituut

Kuni 10.maini saavad kõik turundushuvilised testida oma teadmisi veebitestis, mille tulemusena kuulutatakse 14.mail Tallinn Marketing Week raames välja Eesti turundajate TOP10. Tänaseks on testi teinud juba üle 100 turundushuvilise, kes kõige enam jäid hätta analüütikat ja protsendiarvutust sisaldavate ülesannetega.

“Meie veebitesti populaarsus turundajate aga ka teiste selle valdkonnaga põimuvate inimeste seas on olnud suur, kümne päevaga on testi läbinud üle 100 inimese, kellest valdav osa töötab igapäevaselt turundusvaldkonnas,“ selgitas testi väljatöötamist juhtinud Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist.

„Senine statistika näitab, et suurem osa vastajatest jääb lõppskooris 50-70% vahele, kusjuures peaaegu pooltele vastajatest tekitavad enim raskusi analüütikat ja protsentarvutuse tundmist eeldavad ülesanded.“
Lisaks on turundustesti sooritajad olnud tõsises hädas rahaliste investeeringute tasuvust mõõtvate valemite tundmisega.

Naaritsa sõnul on ka olnud üksikuid väga tugevaid testisooritusi. „Kui keegi tunneb, et ta on tugev veebianalüütikas ja oskab arvutada ning tunneb ka muid turunduse mõisteid, tasub veel kindlasti testi proovida, sest praeguse seisuga on TOP 10s tõenäoliselt mitmeid vabu kohti,“ lisas ta. „Kuna kaasajal nõutavad turundusteadmised on viimase 10 aastaga oluliselt muutunud ning meie ülikoolide õppeprogrammides pööratakse neile veel vähe tähelepanu, pole ime kui turundajate TOP10sse pääsevad ka arvutisptsialistid või teiste elualade esindajad.“

Seotud lood:

Organisatsioonid saavad tagasisidet kogu meeskonna sooritusele.
Turundusoskuste test koosneb 40st küsimusest, millele tuleb vastata 25 minuti jooksul.

Eesti Turundjate TOP koostamise aluseks olevat testi saavad tasuta läbida kõik soovijad. Testi tulemused on anonüümsed ja nimeliselt antakse teada vaid 10 parima tulemuse sooritajate nimed. Samas näeb iga osaleja enda skoori. Organisatsioonid, kes saadavad testimisse vähemalt 3 töötajat ja tellivad vastava konkursipaketi, saavad aga personaalselt teada, kus paiknevad nende ettevõtte turundustiimid üldises pingereas, mis on tiimi tugevused ja vajakajäämised.

10 parimat testisooritajat ehk Eesti Turundajate TOP tehakse teatavaks Tallinn Marketing Week raames 14. mail.

Etttevõtted, kes soovivad testida oma turundusmeeskonda ja saada ka tagasisidet, leiavad lisainfot siit.

Tasuta testi (mida igaüks saab läbida vaid korra) leiab siit.