„Eesti majanduse ja ettevõtete kasv on suuresti seotud turundusoskusega, nii kohaliku kui rahvusvahelise turunduse mõistmisega. Just seepärast jälgime pidevalt, kes meie noortest suudavad seda valdkonda süvitsi mõista, hinnates nende ülikoolide lõputöid,“ selgitas konkursi eestvedaja Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist.

„Ootame kõigi Eestis ja välisülikoolides turundusalaseid lõputöid kirjutavate eestimaalaste töid Marketingi Instituuti 30. juuniks, et siis lasta žüriil valida neist välja tugevamad, ajakohasemad ja praktilisemad ning neid omakorda auhinnata.“ Nii bakalaureuse- kui magistritööde valdkonnas antakse võitjale Marketingi Instituudilt peapreemiaks 300 eurot.
Naarits märkis, et koolilõpetajad ei pea konkursil osalemiseks tegema midagi erilist, vaid saatma lihtsalt oma lõputööd meiliga instituuti.

Turundusalaseid lõputöid hindab Marketingi Instituut juba neljandat aastat. Kui 2010. aastal oli tööde esitajaid konkursile üheksa, siis 2011. aastal 40, 2012. aastal juba 57 ja 2013. aastal 47. „Tuleb ka märkida, et vaikselt aga kindlalt on üldine tase aasta-aastalt tõusnud ja igal aastal on olnud paar säravat tähte,“ möönis Naarits.

Täpsemat infot konkursi kohta leiab Marketingi Instituudi kodulehelt. 

Ines Karu-Salo eelmise aasta inspireeriva ingliskeelse lõputööga saab tutvuda siin.