Eks me ju alati püüame üritusega mõnda eesmärki saavutada ja mõnikord ongi täiesti okei eesmärk ka see, et me tahame inimestele pakkuda tänusõnu eelmise aasta eest, näiteks aastalõpuüritustel või uusaasta üritustel. Aga kui seal on suurem sõnum, mida inimestele esitada tahetakse, siis seda saab läbi üritusturunduse teha. Alati ei pea tegema raadioreklaami või telereklaami.
Milline on Sinu hinnangul praegune Eesti üritusturunduse valdkond?
Ma arvan, et me tervikuna oleme väga kõrgel tasemel, meil ei ole mitte midagi häbeneda. Maailmas on meie tase ülikõva, seda näitab näiteks see, et sügisel Best Event Awardsilt tõid nii Jolos kui Royal auhindu. Ma olen ka ise Best Event Awardsil käinud, esitlusi ja töid vaadanud ning siis mul ei tekkinud küll seda tunnet, et me kuidagi halvemad oleks. Kuigi jah, meil on raha palju vähem. Me ei saa konkureerida Lääne-Euroopa mitme miljoniliste projektidega, aga kuna me ei ole saanud rahapakkidega lajatada, siis tänu sellele meil peab olema taipu ja peame leidma selle loovuse hoopis teisest kohast, mitte rahast. Üldiselt arvan, et me oleme väga heal tasemel ja teeme oma tööd hingega.
Kui oluline on Sinu arvates Kuldmuna Eesti üritusturunduse maastikul?
Ma arvan, et Kuldmuna on kindlasti oluline. See on hästi oluline, et oleks väljund ja tehtud tööd ning tegemised jõuaksid kuskile ka peale selle, et sa ise tead, et sa midagi kuskil põlve otsas nokitsed. Tihtilugu on see, et ega me ei tea, mis teised teevad, meid ei kutsuta konkurentide üritusele. On selliseid asju ka olnud, aga pigem vähe, nii et see on tore võimalus saada tunnustatud selle eest, mis sa teed. Loomulikult on oluline meile see, et kliendi eesmärgid täituksid tänu sellele üritusele, aga teisest küljest on tore jagada oma saavutust.