Turundusraadio saates tõstsid zürii liikmed veebruarikuu parimate turunduslike saavutustena üles mitmeid reklaame. Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits, BDO Eesti äriarenduse- ja kommunikatsioonijuht Karin Luiga ning BB Finance Grupi turundusjuht Kristel Kongas valisid oma lemmikuteks Turundajate Liidu veebilehe, Kalevi reklaamikampaania “kirglike päralt on maailm” ja Sotsiaalministeeriumi vähiennetuse õppevideo.

Zürii hinnagul on Kalev leidnud õige tee nooremate tarbijate südamesse, astudes välja oma retrokuvandist ja mängides noorte seas olulistele väärtustele.

Sotsiaalministeeriumi vähiennetuse klippi kiideti, kuna see pani oma eheduses ka zürii liikmed mõtlema tervisekaitse vahendite kasutamise vajadusele näiteks juuksuritöös.

Veel tõi turundustähe zürii esile Apotheka köharohu reklaami (tiny.cc/xwwz3y) ning Philadelphia määrdejuustu välireklaami lahendust (tiny.cc/f1wz3y).