Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Leibur muudab logo

 (23)
Leiburi logod
Leiburi logodFoto: Annika Oja, Leibur.

Eesti pagaritööstus Leibur uuendab aprillis oma logo, tootepakendeid ja tunnuslauset.

Ettevõtte turundusjuhi Annika Oja sõnul otsustas Leibur oma tunnusgraafikat värskendada, sest soovib muuta oma pagaritooted poelettidel senisest ühtsemaks ja paremini äratuntavaks ning kogu tunnusgraafika Leiburi tänastele väärtustele selgemini vastavaks.

“Kuna Leibur on erinevate uuringute põhjal Eesti üks tuntumaid ja armastatumaid kaubamärke ning kõige populaarsem kaubamärk pagaritööstuste seas, siis jäävad logo muudatused pigem kosmeetiliseks: kõik tuntud ja armsad logomotiivid saavad värskema ilme, kuid on ka edaspidi selgelt äratuntavad. Veidi põhjalikuma uuenduskuuri läbivad meie tootepakendid,” selgitas Oja.

Leiburi uue tunnusgraafika loojaks ja teostajaks on brändinguagentuur Identity. Uus logo sarnaneb Leiburi algse, 1976. aastal disainitud logoga, mille autoriks on Eesti raamatugraafik Helmut Polberg. Senine puna-kollane Leiburi logo võeti kasutusele 1990. aastate alguses.

Annika Oja märkis, et aprillis jõuavad kaupluselettidele uue pakendikujundusega Leiburi populaarseimad tooted Ruks, Kuldne ja Röst, samuti uudistooted Leiburi Kaerasepik ja Eve-Kati seemneleib. Mais ja juunis vahetab Leibur välja kõik ülejäänud tootepakendid. Koos uue disainiga muutub selgemaks ja loetavamaks ka kõikide toodete tagaküljel olev koostise infoväli. Lisaks pakenditele saavad järk-järgult uue näo nii Leiburi autod, reklaamid kui teised kommunikatsioonikandjad.

Leiburi uus tunnuslause „Hoolime homsest“ kannab endas ettevõtte visiooni olla eelistatuim igapäevaste naudingute ja heaolu pakkuja. “Leiburi valikus on nii eestimaalaste armastatuimad ja tuntuimad pagaritooted, kui ka igal aastal uudsete retseptidega tooted. Teeme oma tarbijate igapäevased valikud lihtsamaks ja tervislikumaks, pakkudes ehtsaid ning puhtaid maitseid ja täisväärtuslikku toitu,” lausus Oja.

Leibur on Eesti vanim pagaritööstus, millele kuulub ligi kolmandik siinsest pagaritööstuse turust. Leiburi põhitegevus on värskete, eelküpsetatud ning sügavkülmutatud pagaritoodete tootmine ja müük. Ettevõte annab Eestis tööd ligi 300 inimesele. Leibur kuulub rahvusvahelisse pagaritööstuse kontserni VAASAN Grupp, mis on juhtiv pagaritööstus Soomes ja Balti riikides ning milles töötab kokku üle 2700 inimese.