Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Loovusfestivalil Kuldmuna 2015 asuvad reedel mõõtu võtma 409 tööd

 (3)
Kuldmuna 2014
Kuldmuna 2014Foto: Ilmar Saabas

Sel reedel selguvad loovusfestivalil Kuldmuna 2015 Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused ning –tegijad. 2015. aasta Kuldmuna konkursile laekus kokku 409 tööd.

Auhinnad kuulutatakse välja reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategooriates. Lisaks kuulutatakse välja parimad agentuurid valdkonniti, premeeritakse parimat klienti ning üks legendaarne tegija saab pärjatud Elutööauhinnaga. 17. korda toimuva Kuldmuna auhinnagala toimub 6. märtsil Tallinnas Lennusadamas.

“Kuldmuna konkursitöödes kajastub alati möödunud aasta turundusmaastik, see on kui peegel, kuhu vaadates on selge, mis Eesti turunduses toimub ja millised lahendused töötavad,” kommenteeris Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu ETKALi juhatuse liige Tõnu Kõva. “Välisekspertide juhitavad žüriid töötavad pingeliselt terve selle nädala ja reedeks on kuldsed munad küpsed,” lisas Kõva.

Loovusfestivali Kuldmuna 2015 raames toimub ka Noortekonkurss Pesamuna, kus kuni 28-aastased loojad saavad mõõtu võtta, sel aastal laekus konkursile 19 tööd.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998 eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsiooni-lahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.

Seotud lood:

ETKAL on Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuure ühendav erialaorganisatsioon. ETKAL-i eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.