Dos Equis paiskas hiljuti eetrisse tema viimaseks jääva telereklaami, kus šikk vanahärra ja noor blondiin valmistuvad lendama marsile. Neil on üheotsapilet.

Dos Equis' turundusjuht Andrew Katz ütles, et „kõige huvitavama mehe" kampaania jätkub, aga noorema näitlejaga. Nad soovivad meeldida rohkem noortele ja seetõttu peab vana mehe pensionile saatma. „Noor jooja on oluliselt muutunud ning käsitööõlle plahvatus on konkurentsiolukorda oluliselt muutnud. Me soovime, et huvitava mehe lugu areneks edasi."

Maailma huvitavam mees on väga populaarne tegelane. Ta on šikk, talendikas vanem härra ja ta on nii huvitav, et on näiteks võitnud kaks korda elutöö auhinna. Haidel on tema auks pühendatud terve nädal. Tema emal on tätoveering, millel on kujutatud kiri „poeg". Ta on mees, kes võib muuseumites maale puudutada jne. Sellest on saanud ikooniline karakter, kelle baasil on tehtud sadu kui mitte tuhandeid paroodiaid, internetimeeme ning isegi Halloweenikostüüme.

Aga mis kõige olulisem, reklaamid on oluliselt kasvatanud Dos Equis' õlle müüki ja tarbijateadlikkust. Kampaania algas 2006. aastal ja õllebränd on kasvanud peaaegu kolm korda. Seda brändi omab Heineken ning nad usuvad, et Dos Equis' on nende porfellis jätkuvalt suurimat kasvu tegev kaubamärk.

Maailma kõige huvitavamat meest mänginud Goldsmith teenis kõige selle pealt väga hästi. Aastas miljon dollarit. Kusjuures tööd pidi ta selle eest tegema viie päeva jagu. Just nii kaua võttis aega mõne reklaami filmimine. Aastate jooksul ajas mees kokku 8 miljonit dollarit.

Goldsmith usub, et reklaamid olid nii populaarsed, sest karakter ajas inimesi naerma. Ta ütles hiljutises intervjuus, et on ise samasugune rõõmus tegelane nagu tema kehastatud karakter.

Goldsmithi enda elugi on olnud huvitav nagu tema karakteril. Ta alustas oma karjääri 1950. aastal ja oli alguses nii vaene, et pidi raha teenimiseks töötama prügivedajana. Ta hakkas vaikselt saama ka väikeseid rolle, peamiselt vesternites. Peaosades mängisid John Wayne ja Clint Eastwood. Ükskord konkureeris ta samale rollile koos Dustin Hoffmaniga. Ta soovis küll osaleda komöödiates, aga sattus pidevalt olema lurjuste rollis.

Vanale näitlejale jäi aga Hollywood kitsaks. Ta asutas oma ettevõtte, kuid sellega ei läinud tal kõige paremini. Vajades raha, püüdis ta jälle kätt näitlemises ning nii jõudiski temani Dos Equis' kampaania.

Goldsmith on pärast seda osalenud mitmetes heategevuslikes kampaaniates - maamiinide eemaldamisoperatsioon Kambodžas, tiigrite päästmine, vangide harimine ning riskialtite noorte abistamine. Business Insider kirjutab, et mees on päästnud isiklikult kolme inimese elu. Teiste seas oli noor neiu, kes oli Malibu ranna lähedal uppumas ning külmunud mees, kes oli jäänud lõksu Mount Whitneyle.

Niisiis läheb 77-aastane näitleja puhkusele. Arvestades, et mees on elanud väga huvitavat elu nii teleekraanil kui päriselus, siis igav ei tohiks tal hakata.