Teleülekandest 1/3 moodustaski reklaamiaeg. Bloombergi sõnul tähendab see seda, et kui televaataja kanakintsu süües pilgu ka teleekraanile suunas, oli tal 1/3 ajast võimalus sattuda reklaami peale.

Valdkondadest domineerisid reklaamide seas autotootjad, toidufirmad ja filmistuudiod. Chevy Colandot reklaamiti lausa neljal korral.

Aga leidus ka väiksemaid tegijaid. Näiteks Mehhiko ettevõte Avocados ostis 30 sekundit, mis maksis neile 4,5 miljonit dollarit. Võis aga leida ka veidi teistsuguseid ja ootamatuid tootereklaame, nagu eriti võimas liim ning varbaküüne seene ravim. Oli ka saientoloogiareklaam, kus lubati vastuseid neile, kes on uudishimulikud.

Millised olid aga trendid? Mis või kes aitab enim müüa? Loomad on endiselt kõva sõna, aga ka nostalgilised meenutused 1970ndate, 80ndate ja 90ndate popkultuurist. Muidugi kasutati palju kuulsusi, suurem osa neist küll nö B-nimekirja tegelased. Näiteks kunagine noorte naiste iidol Ian Ziering (Beverly Hills 90210).

Aga nüüd arvudest:

59 reklaamis osales valgest erineva nahavärviga inimene;

52 reklaamis esines mõni kuulsus;

46 reklaamis võis näha hashtagi ehk #-märki;

22 reklaamis olid naised paljastavais riideis;

9 reklaamis oli koer;

8 võis leida looma, kes käitus või rääkis nagu inimene;

6 korda reklaamiti NBC sarja „Blacklist";

3 reklaamis kasutati inimest, kel oli jalaprotees;

3 reklaamis võis näha pingviini;

2 reklaamis olid karjuvad kitsed.