Supertoidusegu tootja Boost Yourself on sotsiaalmeedias väga aktiivne ja see ongi nende peamine relkaamikanal, seejuures ka suhtluskanal. Kolm aastat tagasi alustas ettevõte 200-eurose Facebooki reklaami eelarvega, ent tänaseks on sotsiaalmeedia reklaamile kulunud ligikaudu 100 000 eurot, millest pool oleks võinud olemata olla, ent uued reklaamikanalid vajasid testimist ja sisse töötamist. Kliendid on Boost Yourselfi sotsiaalmeedia kanalites hästi vastu võtnud, mistõttu on ettevõte palganud juurde ka töötajaid.

Järgnevas arutelus osalesid lisaks Boost Yourself esindajatele Teet Torimile ja Sven Nuumile ka Olav Osolin, kes esindas Tarbijakaitseameti Reklaaminõukoda ning blogija Merilin Taimre alias Paljas Porgand ja vlogija Martti Hallik. Diskuteeriti, kas ja kuivõrd peaks iga blogija ja vlogija oma postitustes ütlema, et tegemist on sponsoreeritud postitusega või ei peaks seda tarbija teadma. Vlogija Martti Hallik ütles, et tema tervitab selgeid reegleid, Merilin Taimre leidis, et ausus on see, mida tarbijad ootavad, seega kui tegemist on reklaamiga, tuleb seda ka öelda. Aususe nõue kehtib ka reklaamija suhtes - blogija peab ise saama otsustada, mida ta sellest tootest arvab ning kui midagi ei meeldi, siis peab olema vabadus seda ka kirjutada.

Kui tõstatati arutelu teemaks nõuded reklaamile sotsiaalmeedias, siis nii Taimre kui Hallik pooldasid selgeid reegleid ning need võiks tulla riigi poolt. Reklaamiprofessionaal Olav Osolin aga soovitas sektoril endal luua hea tava, millest peaks igaüks lähtuma ja mitte jääma ootama riigi sekkumist ja järelevalvet.