Turundus
Turundus
Link kopeeritud!

Selgusid Aasta Digitegu 2014 võitjad


Selgusid Aasta Digitegu 2014 võitjad
Best Internet 2014, Marko Mumm, meediafoto.ee

Konkursi Aasta Digitegu 2014 võitjad on TV3 telesarja “Kartulid ja apelsinid” kampaania "Vivian" (Deep Systems), "Tagasi kooli" interaktiivsed bännerid (Swedbank / The Division), SEB "Pensioni elustiil" kampaania Facebookis (Goal Marketing) ja Kaubamaja Osturalli kampaania veebileht (ADM).

Võitjad kuulutati välja KUMUS Best Marketingi korraldataval digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet.

Integreeritud digitaalkampaaniate kategooria võitjaks kuulutati TV3 telesarja “Kartulid ja apelsinid” kampaania "Vivian“.

"Vivian" on bränd telesarjast "Kartulid ja apelsinid", mille peategelaseks on psühholoog Vivian Volkonski. Kasutades inimloomusele omast vajadust kusagile kuuluda ja end määratleda, intrigeerib vaatajat vastandlikkusel põhinev test Viviani kodulehel. Samal ajal hägustab peategelane oma blogiga piire reaalse elu ja sarja vahel. Tulemuseks on sarja kindel koht telekanalite reitingutabeli TOP10-s!

Online reklaami kategooria võitja on "Tagasi kooli" interaktiivsed bännerid.

Tagasi kooli” on kodanikualgatus, mille eesmärk on tugevdada Eesti koolide ja ülejäänud ühiskonna koostööd. Aastaringselt kutsutakse koolidesse vähemalt ühte tundi andma ja kogemusi jagama külalisõpetajaid – tegusaid kodanikke, lapsevanemaid, vilistlasi, üliõpilasi ja kõiki neid, kes soovivad koolielus kaasa lüüa.

Sotsiaalmeedia kategooria võitjaks kuulutati SEB "Pensioni elustiil" kampaania Facebookis.

SEB “Pensioni elustiil” Facebooki kampaania eesmärkideks oli III sambasse investeerimise mahu suurendamine ja SEB Facebooki auditooriumi kasvatamine. Lahendusena lõi Goal Marketing Facebooki kampaaniarakenduse, kus iga osaleja sai läbi lihtsate eluliste valikute välja selgitada oma pensioni elustiiliks vajaliku pensioni suuruse ja igakuise kogumissumma – arvutati vanuse järgi. Kampaania läks viraalseks.

Veebilehtede kategooria võitja on Kaubamaja Osturalli kampaania agentuurilt ADM Interactive.
Osturalli (veebi)kampaania eesmärk oli tuua Osturalli välja Tallinna ja Tartu Kaubamajade geograafilisest piiratusest ja muuta see kättesaadavaks ka nendele, kes füüsilisse Kaubamajja kohale tulla ei saa.

Kampaania loovidee keskmeks sai Osturallidel valitsev ralli-fiiling: hasart, küünarnuki- ja trügimistunne, kes-ees-see-mees ajakriitilisus.

Digitegu 2014 žüriisse kuulusid: Rando Rannus (SmartAD), Marko Saue (Goal), Kaarel Oja (Idea Metrix), Epp-Kristiina Keerov (ADM), Lemo (Der Tank), Reet Aia (Kaubamaja), Viljo Vabrit (Markitekt), Mihkel Lauk (PwC), Peeter Marvet (Newton) ja Priit Haamer (Fraktal).

Finalistide hulka jõudsid:

Integreeritud digitaalkampaaniate kategooria:

Eesti Päevalehe digiraamatute sari
Esitaja: AS Eesti Ajalehed
Esitles: Karin Vene

Online reklaam:

Digilehtede tellimiskampaania „Loe nüüd, maksa sügisel“
Esitaja: AS Eesti Ajalehed
Esitles: Karin Vene

McDonalds Coke Glasses võistlus
Esitaja: OMD
Esitles: Ivar Krustok

Sotsiaalmeedia:

Starmani "Testi oma interneti kiirust" Facebooki kampaania
Esitaja: Goal Marketing
Esitles: Mart Prööm

Facebooki konto väärtuse arvutamine
Esitaja: Swedbank / The Division
Esitleb: Madis Taras

Veebilehed:

G4S e-teenindus
Esitaja: ADM Interactive
Esitles: Hendrek Kraavi

IRL - Tunne oma kodumaad!
Esitaja: Idea AD
Esitleb: Lauri Pildre