Hotelied.com on uus USA reisisait,  mis soovib muuta sinu sotsiaameedia-käitumise allahindlusteks. Mõte on lihtne: hotellid soovivad enda juurde meelitada suure rahakotiga ja sageli reisivaid kliente, kel on mõju ka teistele. Reisijad aga soovivad häid ja erilisi pakkumisi. Hotelied.com arvab, et on leidnud viisi, kuidas mõlemad osapooled saaksid õnnelikuks.

Tegemist ei ole esimese veebilehega, mis seob tihedalt reisivad inimesed hotellidega, kes neid armastavad. Hotelied.com on aga leidnud enda meelest kõige parema lahenduse.

„Hotellid ei taha vaid kliente, kes kulutavad raha täna, neil on huvi ka tulevaste klientide vastu," ütles üks lehekülje looja Zeev Sharon. „Lisaks soovivad nad, et oleks keegi, kes mõjutaks ka oma sõpru nende pool peatuma," lisas ta.

Teiste sõnadega - pangakontol olev rahahulk ei näita tervikpilti. Miljonär, kes reisib kord kümne aasta jooksul on hotellidele tunduvalt vähem väärtuslik, kui tavapalka teeniv inimene, kes reisib mitu korda kuus.

Hotelied kogub kokku kõik sinu erinevates sotsiaalmeediakanalites kirjas oleva või tehtava, muutes selle killukesteks ning ühtlasi ka anonüümseks. LinkedIn'i kaudu saab enam vähem aimu, milline võib olla inimese sissetulek. Facebookis jagad sa sadu või tuhandeid reisipilte. Twitteri puhul näitab sinu jälgijate arv seda, kui mõjukas sa oled.

Kõikide oma „like-de", „dislike'de" ja reisiharjumiste info jõuab Hotelied.com'i kaudu hotellideni, mis omakorda otsustavad, millist soodustust sulle pakkuda.

Hotelied tegutseb hetkel vaid USAs, lisaks ei ole paljudel inimestel siiani pidevat ligipääsu internetile. Siiski võivad mõned inimesed juba täna oma Facebooki-albumi eest saada 20% allahindlust, kui naased tulevikus näiteks Gansevoorti Hotelli. See on ka hea põhjus, miks reisipilte ja selfie-sid üles panna. Sa ei kuluta enda ja teiste aega niisama - sa säästad raha.