NAGi pressiesindaja Liis Veersalu sõnul ei olnud konkursi lähteülesande või osalenud agentuuride nimesid aga keegi küsinudki ning seetõttu ei mõistnud lennufirma ka kriitikat selle suunal.

Ärileht siis küsis ja sai lennufirmalt ka kiire vastuse:

Nordica visuaalse brändiidentiteedi konkursil osalesid agentuuridest TANK, Age McCann, Zavod BBDO, DDB Eesti, Optimist, Utopia, IDEA AD, TBWA\GUVATRAK, Faktory, Rakett, Made By ja Must.

Lisaks käis briifil veel 6 agentuuri, kes konkursil ei osalenud.

Konkursi lähteülesande kohta märkis Veersalu oma vastuses:

Vastavalt meie poolt igale agentuurile eraldi läbi viidud põhjalikule suulisele briifile ja sellele järgnenud kirjalikule järelkokkuvõttele tuli agentuuridel konkursi raames esitada oma nägemus Nordica logost, brändi erinevatest visuaalsetest elementidest (näiteks võimalik värvivalik, kujunduspõhimõtted, pildikeel, kirjatüüp ja nii edasi) ja reklaammaterjali näidistest.

Ka soovisime näha agentuuri pakutavat hinnakirja, hinnapakkumist CVI koostamiseks ning meie võimaliku tulevase projektijuhi CV’d. Eelneva alusel laekus meile kokku 23 väga põhjalikku tööd suurepäraste loovlahendustega kokku 12 agentuurilt, keda soovime veelkord kõiki väga tänada nendepoolse kaasamõtlemise ja panuse eest.

Konkursiga otsisime kahte koostööpartnerit. Lisaks võitnud agentuurile Optimist alustasime koostööd ka teise koha saavutanud Ideaga.