„Kaardi Eestis turule tulemise hetkel positsioneeriti kaarti kui eksklusiivset, mitte nii-öelda laiatarbe krediitkaarti. Praeguseks on see muutunud, millele viitab ka see, et kaardi teenustasu on sama kui senise määratud tagasimaksega krediitkaardi puhul,“ rääkis Tukk aripaev.ee’le, pidades silmas uuel aastal turult kaduvat Swedbanki määratud tagasimaksega krediitkaarti, mille asemele pakub pank American Expressi Blue kaarti.

American Express Blue maksumus kliendile on Tuki sõnul täpselt sama, mis senise määratud tagasimaksega kaardi puhul, kuid klient saab siiski ise otsustada, millise kaardi ta asemele võtab, aga panga esimene soovitus on samade funktsioonidega ja lisaväärtust pakkuv American Expressi krediitkaart.

Hetkel on Eestis üle 9000 maksekoha, kus American Ekspress kaardiga tasuda saab, mis moodustab umbes 84% kõikidest makskohtadest, ja see number on pidevalt kasvanud, ütles Tukk.