Organisatsioonide seas, kes loodavad Tallinki hotelli ööklubis toimuvalt töömessilt pooleteise tunniga leida omale sobivaid tippjuhi kandidaate, on ka Liviko, EAS, Salvest, Haljas, Kinema, Palktare, Baltic Disc jt.

„Kuna kuu aja eest läbiviidud analoogsel messil toimis see formaat väga hästi ja et seal leidis ka 20 ettevõtet endile ekspordi müügijuhid, siis otsustasime firmade ja kandidaatide soovile vastu tulla ja sama üritust korrata,“ rääkis Marketingi Instituudi juht ja koolitaja Anu-Mall Naarits. „Erinevuseks on vast vaid see, et seekord ei värba me vaid väheste kogemustega noori inimesi, vaid viime ettevõteted kokku ka juba aastapikkust ekspordialast müügitöö kogemust omavate kandidaatidega. Samuti ei finantseeri seekordset messi mitte EAS, vaid ettevõtted ise.“

Anu-Mall Naaritsa sõnul toimub mess 90 minuti jooksul ja selle aja sees tutvustavad ligi 180 ekspordi müügijuhiks pürgijat end ise neile firmadele, kuhu tööle soovivad saada. Kogemuse põhjal usub ta, et aktiivsemad kandidaadid jõuavad selle ajaga vestelda 7-8 organisatsiooni esindajatega. „Ettevõtted valivad lühivestluste käigus enim sümpatiseerinud kandidaatidest välja 10 lemmikut, kellega lepitakse kokku täiendavad intervjuud samaks päevaks,“ rääkis Naarits.

Naaritsa sõnul näitab sellise ürituse elujõulisust ja kandidaatide tugevat taset ilmselt ka see, et Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, kes esimesel sarnasel töömeessil oli kaaskorraldaja rollis, on tulemustega sedavõrd rahul, et osaleb seekord juba võrdselt teiste ettevõtetega värbajana, otsides endale kahte investeeringute projektijuhti.