AS Kalevi turundusjuht Alar Pinki sõnul on jätkuvalt populaarsed ettevõtte erinevad šokolaaditahvlid ja kommipakid. “Suurima tõusu võrreldes eelmise aastaga on teinud temaatilised kompvekikarbid, mille müük on kasvanud üle 50%. Populaarseimateks toodeteks on siinkohal osutunud uued nn. retrostiilis kompvekikarbid,” rääkis Alar Pink.

Tarbijate poolt on hästi vastu võetud ka Kalevi uudistooted piparkoogid ning alkoholivaba glögi. “Piparkookide nõudlus ületab tänasel päeval tootmisvõimsuse, mistõttu ei pruugi toode jõuda pidevalt kõigi magusasõpradeni,” lisas ta.

TNS Emori poolt läbiviidud uuringu kohaselt ostis 2002. aasta jõulude või aastavahetuse aegu igast kümnest Eestimaa elanikust seitse mõne AS Kalevi jõulutoodetest. Kõige populaarsemateks osutusid sealhulgas erineva suurusega šokolaaditahvlid.