Ettevõtte pöördumises seisab: "Kõik varasemad kokkulepped ja alates 01.08.2019 broneeritud remondiajad olime sunnitud tühistama.

Varuosi on võimalik jätkuvalt tellida, kuna meie laoseis on üpriski suur ja ka piiritagused varuosade tellimisvõimalused säilivad.

Kogu kommunikatsioon klientidega toimub alates 01.08.2019 eranditult VAID e-kirjade teel (info[ät]saabianti.ee). Vastame esimesel võimalusel. Telefonidele alates 01.08.2019 keegi ei vasta.

Loodame mõistvale suhtumisele,

SaabiAnti"

Ettevõtte juht Anti Palm kirjutab Facebookis äärmiselt emotsionaalselt, kuidas ta pidi firma sulgema, sest Eestison ettevõtlusega tegelemine tehtud võimatuks. "Mul endal on ka ääretult kahju. 30 aastat Saabidega jännanud ja 27 aastat oma firmat juhtinud - nüüd kõik ühekorraga rentslisse - paraku pidime asjaga kaasa minema. Otsus tehti meie (firma omanike) eest ära. Meil jäi vaid käsi laiutada..."

Ta jätkab. "Autoremont ei tasu Eestis enam ära kui maksta ausalt kõiki makse. Ellu on võimalik jääda vaid autoteenindusel, kus osaliselt makstakse ümbrikupalka. Räägin seda täie vastutustundega ja ei bluffi. Kuna sellised palgamaksmise süsteemid ei sobi ei mulle ega ka Jaagule [ettevõtte teine omanik Jaak Hiob-toim] mitte, siis ilmselt minu eluajal sarnast SAAB-ide remonditöökoda ei avata."

Kõige olulisem põhjus äri sulgemiseks on Palmi sõnul töötajate suhtumine. "Me oleme kaasomanikuga proovinud kõikvõimalikke lahendusi. Kui aga töölised tahavad töötegemise asemel tegeleda isiklike asjadega ning nõuavad sellise tegevuse eest Soome palka, siis ei aita siin ei ussi ega püssirohi. Tööjõu turg on ära solgitud ja töölistele on antud seadusega ministri õigused ning puutumatus. Spetsialist pole aga nõus töötama ettevõttele jõu ja mõistuspärase kulubaasiga palga eest.