Tänavu esimese poole aastaga saavutatud müügikasv Eesti siseturul on olnud oluliselt üle ettevõtte ootuste. “Esimese poolaasta müügikasv Eestis on 11%, mis on ületanud meie prognoosid kahekordselt,” lausus Noop. Noop on enim rahul veekategooria kasvuga, mille müük kasvas 24%, jõudes 4 miljoni liitrini.

Eduka müügitõusu tegi ka õllede kategooria. “Jaaniperioodi õllemüük kasvas võrreldes eelmise aastaga tervelt 33%, mis näitab selgelt, et inimesed on tarbimislainel,” sõnas Noop.

Esimese poolaastaga on kasvanud ka eksport. “Põhiliseks ekspordiallikaks on siider ja gin, mida müüme Taani turule,” lausus Noop ning lisas, et I poolaasta ekspordimaht küündis ettevõttel üle 10 miljoni liitri.

A. Le Coq on esimene Eesti ettevõte, kes on pälvinud rahvusvaheliselt tunnustatud Euroopa toidu- ja joogikultuuri Aurum auhinna, millega tunnustatakse ettevõtteid või üksikisikuid, kes aitavad kaasa Euroopa piirkondliku toidu- ja joogikultuuri arendamisele ja säilitamisele. A. Le Coq pälvis väärika auhinna tänu ettevõtte ajaloolisele taustale ning kohalike Eesti traditsiooniliste jookide tootmisele nagu kali, Kelluke ja Limonaad.
A. Le Coq on Eesti suurim joogitootja, kelle toodete sortimendis on 10 tootegruppi, neist suurimad on õlu, vesi, mahl ja karastusjook. A. Le Coq’i olulisemateks brändideks on A. Le Coq, Fizz, Aura ja Limonaad. Ettevõte on maailma ühe suurima õllebrändi Heineken ametlik esindaja Eestis.