A. LeCoqil toimub kampaania, mille raames loositakse võitjale välja üks viiest Toyota automudelist. Kampaania käib selliselt, et õllepudelite korkide all on tähed, neist tuleb kokku panna Toyota mudelite MR2, Camry, Celica, Previa või Land Cruiseri nimi ning see ära saata. Õlletehas loosib välja ühe võitja ning tema saab selle auto, millise nimetähtedega korkidega ümbrik loosikastist välja tõmmatakse.

A. LeCoq: aktsepteerime mõlemat

Kampaania reeglites, õpetuses ja reklaamides on kirjas ja ka piltlikult näidatud, et Land Cruiseri võitmiseks tuleb kokku saada vaid tähed CRUISER. Siiski on korkide all peidus ka tähed N ja D, mida teiste mudelite nimede kokkupanemisel ei saa kasutada ning mis viitab asjaolule, et tegelikkuses tuleb kokku saada siiski LAND CRUISER.

A. LeCoqi marketingijuht Pilvi Tering ütles Eesti Päevaleht Online’ile, et õlletehas aktsepteerib mõlemat, nii CRUISERit kui LAND CRUISERit. „Võib korjata nii ühe kui teise variandi, aktsepteerime mõlemat ja midagi prügikasti ei viska,“ lubas ta.

„Land Cruiser on lihtsalt pikem sõna, seepärast aktsepteerimegi mõlemat varianti,“ lisas ta. Tering kinnitas, et õlletehasel ei olnud mingit taotlust, kui ta kirjutas reeglitesse, et tuleb saata ära CRUISER, kuid samas on korkide all ka N ja D täht. „Igal juhul me väga vabandame nende ees, keda meie reklaamid ja õpetus segadusse ajasid,“ lisas ta.

Konkurent: meie kirjutame reeglid võimalikult täpselt

Tartu Õlletehase peamise konkurendi Saku Õlletehase suhtekorraldusjuht Kristina Seimann sõnas, et tal on raske kommenteerida A. LeCoqi juhtumit, sest tal pole täit informatsiooni, sealhulgas kampaaniareegleid. „Saku ise püüab panna kampaania reeglite flaierile kirja võimalikult täpselt kogu informatsiooni kampaania kohta, et tarbijale kõik üheselt mõistetav oleks,“ lausus Seimann.

„Flaierid tehakse tänu lahtikirjutatud reeglitele tihtipeale lausa jupi jagu pikemad, et kogu info peale mahuks,“ selgitas Seimann.