Reede õhtul selgusid Eesti rahvusliku reklaamikonkursi Kuldmuna pidulikul galal parimad reklaamid ja turundusüritused. Parim reklaam valiti välja 631 ja parim üritus 46 võistlustöö hulgast.

Grand Prix pälvis maanteeameti poolt tellitud sotsiaalkampaania „Ära unusta helkurit!", parimaks kliendiks osutus Rakvere Lihakombinaat ning Aasta Agentuuriks valiti Kontuur Leo Burnett. Parima üritusturundusagentuuri tiitli sai Royal Service. Konkurssi korraldab juba 11ndat aastat järjest Eesti Reklaamiagentuuride Liit (ERAL).

Parimaks sisekommunikatsiooniürituseks kuulutati SEB Eesti Ühispanga „Tornimäe teemandid", parima sisekujunduse ja kliendiürituse preemia läks Olympic Casino juubelipeole „Missioon OC15: Taevas pole piiriks". Müügiedenduse Kuldmuna sai Nokia üritus „MOFF".

Kuldmuna raames toimus ka noortekonkurss, mis vältas vaid 48 tundi ning kuhu esitasid oma tööd 19 erinevat meeskonda. Konkursi teemaks on sel aastal "Rämpstoit koolis". „Meil on väga hea meel, et noortekonkursi finalistide tööd sel aastal niivõrd suurt tähelepanu pälvisid. Teema on aktuaalne ning tuttav igale kooliõpilasele ja ka lapsevanemale," ütles Aavik. Pesamuna 2009 tiitli pälvisid võistlustööd „Miss Junkfood" (esitaja Imagine) ja „Tead, mida sa sööd?" (esitaja MK).

Vaata Kuldmuna pilte SIIT ja videoid SIIT.