"Tundub, et osa firmasid ongi teadlikult teinud oma esimesed pakkumised madalad - mindud (on) dumpingule, et liinid oma kätte saada," ütles Siim-Valmar Kiisler  Aktuaalse kaamera uudistele.

"Siin saab vastus olla see, et kui olete lubanud selle hinnaga vedusid teha, siis pidage oma lubadusest kinni," lisas Kiisler, kommenteerides bussifirmade lootusi suuremale riiklikule toetusele.

Atko Grupi nõukogu esimehe Aivo Sarapuu sõnul pole tegu dumpinguga, kuna bussiettevõtted sõlmivad lepingud maavalitsustega ja maavalitsuste nõudmised lisadotatsiooni saamiseks on olnud erinevad.

Sarapuu hinnangul on bussijuhtide palganõudmised põhjendatud ning pileti hinna tõstmist ja liinide vähendamist ei pea Sarapuu õigeks. Järgmise aasta riigieelarves kasvavad dotatsioonid 10%, kuid Sarapuu sõnul kasvavad ettevõtte kulud 25%.