Tallinna-liini on Aeroflot lubanud teenindama hakata Airbus 319-tüüpi lennukitega.

Moskvast viivad Aerofloti jätkulennud sihtkohtadesse Aasias ja Euroopas, aga ettevõtte liinivõrk ulatub Aafrika ja Põhja-Ameerikani. Globaalse lennundusalliansi SkyTeam liikmena kuulub Aerofloti ja tema partnerite võrku kokku ligi 1000 sihtkohta. Jätkulendudel ei vaja enamik reisijaid ka Venemaa transiitviisat, kuna 24 tundi võib Šeremetjevo lennujaamas viibida ilma viisata; küll peab olemas olema edasilennu pilet.

Erik Sakkov, Tallinna Lennujaama juhatuse liige ütleb, et Tallinna lennujaam on väga lootusrikas, sest Aerofloti siia saamise nimel olid nad tööd teinud õige mitu aastat.

"Kõik märgid näitavad et vene inimesed on Eesti enda jaoks turismisihtkohana avastanud. Reisijale tähendab see, et Moskva-liin on kõige konkurentsitihedam liin. Kui üheks tegijaks on Aeroflot oma tohutu müügivõrguga, ei tähenda see mitte olemasoleva piruka ümberjagamist vedajate vahel, vaid täiesti uut turumahtu – meie lootus ja eesmärk on, et mitte väga kauges tulevikus sünniks sama asi ka Peterburi-liiniga. Ma tahan eraldi rõhutada, kui oluline EAS-i hea töö Eesti turismivõimaluste propageerimisel – sellest ei võida üksi Eesti võõrastemajad või Tallinna Lennujaam, vaid see on suur panus kogu ühiskonnale."

Kui 2010. aastal sõitis Tallinna ja Moskva vahet 25 000 lennureisijat, siis mullu oli see arv 52 000 ning tänavu üheksa kuuga juba 78 000.

Tänavutalvine lennuplaan toob lennujaama kolmandiku võrra rohkem lende kui mullu talvel. Kevadel, kui graafik on talvehooaja tihedaim, ületab iganädalane lendude arv mullust 35%.

Nagu mullugi, lendab tänavu talvel Tallinnasse 13 lennufirmat, sihtkohti on mulluse 30 asemel 29. Veebruaris avab Estonian Air Göteborgi lennuliini ning märtsis alustab lende London City lennujaama - siis ületab iganädalane lendude arv mullust talvehooaega juba 35%.

Easyjet hakkab talvehooajal lendama Londonis praeguse Stanstedi asemel Gatwicki lennujaama, samuti suurendab Easyjet lendude arvu kolmelt korralt neljale nädalas.