Esimene uue kujundusega lennuk, uhiuus Boeing 767, mis kannab sabal ka Vene lippu, tegi reedel esmalennu Hongkongi. Uue värvi saab aasta lõpuks 27 uut lennukit, olemasolev lennukipark säilitab esialgu tuttavliku sinivalge kujunduse.

Eirates rahvusvahelist turu-uuringut, mis näitas, et kliendid eelistavad täielikku imidži ümberkujundamist, otsustas Aeroflot säilitada nõukogude ajast pärineva sirbi ja vasaraga logo. Üle 70 aasta vana logo paigaldatakse lennukitele kleebisena, juhuks kui juhtkond peaks meelt muutma.

Aerofloti mainekujunduskampaaniat juhib Suurbritannia Identica.

Kunagi halva teeninduse ja kesise turvalisuse pärast kurikuulus Aeroflot on kujunemas tõsiseltvõetavaks lennufirmaks rahvusvahelistel liinidel. Firma moderniseerib oma 100 lennukist koosneva leppnukipargi.

Tänu Vene ostujõu kasvule pääses Aeroflot mullu maailma lennundust tabanud seisakust ning suurendas kasumit üle nelja korra 89,3 miljoni dollarini ja teenindas 5,5 miljonit reisijat.