"2006. aastal on meie peamine eesmärk laiendada otselendude võrku, arendada Riiat Lääne ja endise NSVL-i vahelise transiidipunktina ning käivitada hindu alandav üldklassi teenusemudel," ütles airBalticu president Bertolt Flick.

Selle mudeli kohaselt kehtib neljal kõnealusel liinil vaid turistiklassi teenus, süüa ja juua saab pardalt osta. Ühe suuna hinnad koos lennujaamamaksudega algavad 13,60 Läti latist (307 kroonist). Kõige madalamad hinnad (5, 15 ja 25 Läti latti ehk113, 338 ja 563 krooni) kehtivad vaid internetist piletit ostes.

airBaltic teenindab üht suurimat sihtpunktidevõrku endise Nõukogude Liidu aladel. Simferoopoli, Tbilisi ja Bakuu otselendude lisandudes laieneb sihtpunktide valik veelgi. Otselennud käivitatakse ka Düsseldorfi, Varssavi ja Bergeni suunal. Vilniusest alustab airBaltic sel aastal otselende Varssavisse, Stockholmi, Düsseldorfi ja Budapesti.

2005. aastal kasvas airBalticu reisijate arv 2004. aastaga võrreldes 76 protsenti. Lendude täituvus kasvas keskmiselt 6 protsenti ning jõudis mullu 57 protsendini. Möödunud aastal avas airBaltic seitse uut liini: Istanbuli, Barcelonasse, Münchenisse, Pariisi, Odessasse, Liepajasse ja Dnepropetrovskisse. Ettevõtte lennukipark täienes kahe Fokker-50 lennukiga, misjärel airBalticu lennukite koguarv on nüüd 16. Aasta jooksul palkas airBaltic 200 uut töötajat. Kokku töötab ettevõttes nüüd 712 inimest.