airBalticu vastu on huvi tundnud brittide Ocean Bay Ltd, hiinlaste Hainan Airlines ning ka Flick ise on öelnud, et on nõus riigi osaluse väja ostma.

"Küllalt suur arv lennufirmasid ja fonde on huvitatud airBalticu omandamisest. Ma arvan, et omandama on vale sõna, näiteks kapitali suurendamise läbi osalemine oleks täpsem," sõnas lennufirma juht.

"Ma arvan, et asja võtmeküsimus on valitsuse otsus. Sul ei saa tekkida tõsist arutelu, kui valitsus pole otsustanud. Teoreetiliselt on edasiliikumiseks kolm teed - valitsus kas müüb oma osaluse, valitsus lubab eraaktsionäridel osalust suurendada, jäädes ise vähem kui 50 protsendi omanikuks või me otsustame ühiselt ettevõtte börsile viia, avades ettevõtte suurele arvule aktsionäridele. See aga mõistagi võtab vähemalt aasta. Tegin mullu suvel valitsusele ettepaneku, et ettevõtte võiks börsile viia. Aga eks see näha ole. Ma arvan, et valitsuse otsus tuleb juulis," ütles Flick Delfile ja Eesti Päevalehele.

Ta ütles, et riik peab otsustama, kas ta ka edaspidi panustab airBalticu arengusse ja lennukipargi uuendamisse. Lennukipark aga on airBAlticul vananenud - kõige ebaefektiivsem lennukitüüp Fokker 50 uusim raudlind on 20 aastat vana. Fokker 50-d lähevad tõenäoliselt sügisel ka käigust.

Pikemalt loe homsest Delfist ja Eesti Päevalehest!