"Airest ei ole nii tugev lennufirma, kes võiks Finnairiga konkureerida, vaid saame sellist liini pidada vaid läbi omavahelise koostöö," ütles ETAle Airesti juhatuse esimees Aleko Peipsi.

Peipsi ütles, et kuna paljud potentsiaalsetest Tartu ja Helsingi vahelistest reisijatest on mujale Euroopasse edasilendajad, siis on plaanis seada Finnairiga ühiselt lennugraafikud nii, et Tartust Helsingisse jõudes oleks võimalik normaalse aja jooksul ümber istuda järgmisele reisile. Samuti peab olema võimalik kaugemalt Helsingi kaudu naastes mugavalt Tartu lennule ümber istuda.

Esialgsete plaanide järgi hakkab lennuk Tartust tööpäeviti tegema ühe edasi-tagasi lennu Helsingisse hommikul ja teise õhtul. Laupäeva hommikul lendab lennuk reisijatega Helsingisse ja suundub seejärel hooldustöödeks Tallinna. Pühapäeva õhtul lendab lennuk Helsingisse, võtab sealt peale reisijad Tartusse ja alustab oma uut nädalast töötsüklit, lausus Peipsi.