„Maanteeameti visioon minu silmis on järgmine: muutuda Eesti Vabariigi mobiilsuse võimaldajaks efektiivse infrastruktuuri ning kõrge kvaliteedi kehtestamise kaudu.

Teedeehitusi ja hoolduskulusid tuleb põhjendatult valida ning vastavalt rahalisi vahendeid investeerida. Üheks oluliseks kriteeriumiks finantseerimisel on kujunenud ka liiklusohutuse tagamine, mistõttu sidusus teedeehituse, teedehoolduse ja liiklusohutuse vahel on tugev ja üksteisest lahutamatud.

Selleks, et seda avalikku teenust kvaliteetselt pakkuda ning visioonile lähemale jõuda, peab maanteeameti organisatsioon laitmatult toimima ning juurutama efektiivseid, erialastel teadmistel põhinevaid protsesse. Tahan rõhutada, et mul puudub põhjalikum informatsioon hetkeolukorrast, kuid sellegipoolest näen juba praegu võimalikke valdkondi, mida arendada.

Ühtlane meeskond

Esiteks, organisatsiooni võimekuse tagavad inimesed, kes vastava kvalifikatsiooniga loovad toimiva struktuuri. Väldiksin organisatsiooni ehitamist ümber konkreetsete persoonide, vaid moodustaksin ühtlase meeskonna, mille liikmed on suutelised üksteist täiendama. Organisatsioon peab olema pidevas arengus ja olema paindlik kohanemaks muudatustega meie ümber.

Teiseks, maanteeamet peab maksimaalselt panustama, et eraldatud rahaliste vahenditega teha õigeid ja läbipaistvaid tehinguid. Amet peab saavutama teistsuguse, respekteeritavama maine ühiskonnas, mida pelgalt teavituskampaaniatega üleval ei hoia. Vaja on liikluskorralduse ning teedehoolduse ja ehitamise kaudu tõestada investeeringute tasuvust ja põhjendatud kulutuste tegemist.

Kolmandaks, näen, et maanteeameti juhtimiskulusid on võimalik optimeerida ja loobuda oma põhitegevusega mitteseotud valdkondadest. Usun, et on võimalik muuta ka ametnike palgastruktuuri.

Neljandaks, maanteeamet peab parandama oma suhteid kohalike omavalitsustega. Usun, et ka teiste osapooltega nagu teede tehnokeskus on võimalik teha koostööd organiseeritumal moel. Viimase osas julgeksin mõelda ka selle ühildamisele maanteeametiga.”