Sügisest uuenes kogu ajakirja Director kujundus ning struktuur, teatas ajakiri.

„Koostöö Harvard Business Review’ga on üks olulisemaid samme Eesti esimese juhtimisajakirja Directori uuendamisel,“ lausus ajakirja Director peatoimetaja Taivo Paju.

„Idea reklaamiagentuuri abiga sai ajakiri sel sügisel täiesti uue välimuse ja on senisest kergemini loetav. Samuti on selgemalt liigendatud rubriigid, mis hõlmavad juhi jaoks kogu elutähtsat temaatikat, alates strateegia loomisest ning lõpetades juhi kui isiksuse arenguga.“

Huvi Directori vastu on järsult kasvanud just viimase aasta jooksul: aastaga on tellijate arv kolmekordistunud, lähenedes pea 2000-le.

„See on selge märk, et õnneküttide aeg Eesti äris on läbi,“ ütles Paju. „Director on kui lakmuspaber, mis näitab, kui hästi ettevõttel läheb, sest Directorit loetakse eeskätt just neis ettevõtetes, kus tippjuht hoolitseb tõsiselt oma meeskonna arendamise eest. Ning selliste firmade majandustulemused kipuvad vägisi konkurentidest paremad olema.“

1922. aastal Harvard Business School’i juurde asutatud Harvard Business Review on kõige tuntumate juhtimiskonsultantide ja -praktikute tähtsaim tribüün. HBR’i püsiautorite hulka on kuulunud ja kuuluvad muuhulgas ka Peter Drucker, Michael Porter, C.K. Prahalad, Rosabeth Moss Kanter, Gary Hamel jpt.
Ajakiri Director on 2001. aastal asutatud Eesti esimene juhtimisajakiri.