Seda, et püstitatud eesmärke ei suudeta täita, väitsid Baltika juhid kohtumistel investorite esindajatega. Mõned päevad tagasi lasti Montoni kevadkollektsiooni hinnad 30% alla. Montoni kriis paneb proovile Baltika strateegia, kus senine allhange asendus oma kaubamärgi ja jaemüügivõrguga.

Investoreid kohutavad Baltika möödunud aasta viimase kvartali tulemused. Kui ettevõtte juhid olid öelnud, et kõik uue kaubamärgiga seotud kulud jäid kolmandasse kvartalisse, lõpetas Baltika viimase kvartali poole miljoni krooni suuruse kahjumiga. Viimast kvartalit peetakse rõivatööstuses ja jaekaubanduses parimateks, Baltika jaoks oli see aasta halvim. Veel aasta algul kaubeldi Baltika aktsiaga pea 40 kroonil, eilne sulgemishind oli 35,99 krooni ehk 10% madalam.

Ühispank lasi möödunud nädalal Baltika aktsia hinna ootuse seniselt 45 kroonilt alla 36 krooni peale. Ühispank andis Baltika aktsiale hävitava hinnangu: müü.

Baltika juht Meelis Milder ütles, et pärast aastatulemuste avaldamist toimuvad Baltikas traditsioonilised kohtumised analüütikutega. "Tänaseks oleme kohtunud Ühispangaga, Hansapangaga, järge ootab Suprema. Baltika eesmärgiks on selgitada meie ärimudelit ja muudatusi, mis on toimunud ja toimuvad 2002 – 2004 strateegiaga seotult ning nende mõjusid lühi- ja pikemaajaliselt meie tulemustele. Loomulikult esitatakse meile ka täpsustavaid küsimusi oodatavate tulemuste kohta; siin on reeglid ette andnud börs ja taoline informatsioon avalikustatakse kõigepealt börsisüsteemis. Ainus, mida oleme eelseisvate perioodide kohta öelnud analüütikutele, on et hiljemalt aktsionäride üldkoosolekul maikuus anname täpsustava hinnangu oma 2004. eesmärkidele. Mis puutub analüütikute hinnanguid, siis me ei pea korrektseks neile omakorda hinnanguid anda ka juhul, kui nad meie arvates oma hinnangutes mööda panevad.”