EALL-i andmetel oli Eesti Päevalehe reklaamikäive koos tasuta jagatava Linnalehega 52,1 miljonit, Postimehel 52 miljonit ja Äripäeval 48 miljonit krooni.

Alates mullu juulist ilmuva SL Õhtulehe kuue kuu reklaamikäive oli 12,5 miljonit krooni, eelnevalt saavutasid SL Õhtuleheks ühinenud Sõnumileht ja Õhtuleht aasta esimesel poolel vastavalt 6,5 miljoni ja 7,6 miljoni kroonise käibe.

Venekeelsete päevalehtede Estonija ja Molodjoþ Estonii reklaamikäibed olid mullu kuus miljonit ja viis miljonit krooni.

Suurima nädalalehe Eesti Ekspress reklaamikäive oli aasta kokkuvõttes 46,6 miljonit krooni. Den za Dnjomi reklaamikäive oli 10,2 miljonit, Vesti Nedelja Pljusil 6,5 miljonit, Delovõje Vedomostil 5,5 miljonit ning Terviselehel ja Sirbil 300.000 krooni.

Pärnu Postimehe aastane reklaamikäive ulatus 10 miljonini, Põhjarannikul/Severnoje Pobereþjel 4,3 miljonini, Sakalal 4,9 miljonini, Virumaa Teatajal 3,6 miljonini, Järva Teatajal 2,2 miljonini, Meie Maal 2,2 miljonini, Valgamaalasel 1,7 miljonini ja Hiiu Lehel 100.000 kroonini.

Ülejäänud EALL-i liikmeslehed, sealhulgas kahe suurima nädalalehe hulka kuuluv Maaleht, ei soovi oma reklaamikäivet avaldada.

EALL-i tegevdirektor Tarmu Tammerk ütles BNS-ile, et aasta reklaamikäibe avalikustamine toimus tänavu esmakordselt vastavalt liidu juhtkonna poolt aasta lõpus avaldatud soovile avalikustada ajalehtedest üha täielikumat infot.

Tammerki sõnul on informatsiooni reklaamikäibe kohta kogutud ka varem, kuid see pole toimunud nii süstemaatiliselt ning pigem on info olnud mõeldud liidu siseseks kasutamiseks.

Praeguse kava kohaselt kavatseb EALL reklaamikäibeid puudutavat infot avaldada aasta baasil.