„Me ei saa aru, kuidas muu maailm töötab, kuidas nemad omavahel ja meiega suhtlevad või tahavad suhelda. Peab olema midagi väga unikaalset pakkuda, et maailmas, eriti aga eriotstarbeliste tarkvaralahenduste pakkujate vahelises konkurentsis, silma paista,“ sõnas Alamäe.

„Selge on see, et meid ei oota mitte keegi mitte kuskil. Kui Eestis oleme 600 inimesega suurettevõte, siis maailmas oleme kääbus. Qataris võistlevad meiega 100 000 töötajaga suured USA korporatsioonid. Lisaks ei oska me müüa nii, nagu ostja osta tahaks,“ lisas Alamäe.

Ühe asjana, millest me aru ei taha saada on Alamäe hinnangul see, et enamik inimesi soovivad osta kogemust, mitte keerulist ja elegantset lahendust. Ostetakse pigem iPhone, kuna selle kasutamise mugavus, leidlikus ja mängulisus on põnevamad, kui Nokia loodud ülinutikad ja maailmamuutvad lahendused, kinnitas Alamäe.

„Webmediaga tahame pidevalt kasvada ja seda suunda oleme pidevalt ka survestanud,“ mainis Alamäe.