Ta tõi välja süüdlasena kuuma ilma, kuna kuuma ilmaga ostetakse vähem rõivaid. Kui müügiüritus poleks langenud nädalavahetusele ja ilm oleks olnud jahedam, siis oleks ka vallaiste päeva müügikampaania olnud edukas.

11.11 kampaania langes 11. novembrile, kus Alibaba kaudu pakuti tuhandetele toodetele 24 tunni jooksul suuri allahindlusi. Hiina e-ärigigandi platvormi brutokäive ulatus 368,4 miljardi jüaanini ehk enam kui 38,3 miljardi dollarini, mis on uus rekord.

Kui analüütikute arvates oli tulemus tugev, siis Ma lootis enamat.

„Tahan öelda, et tänavune vallaliste päeva müük ei täitnud mu lootuseid,“ rääkis Ma.

Börsil ennustati, et 11.11 müük kasvas umbes 20 protsenti. Tegelik kasv oli 25,7 protsenti.

Ma ütles, et loodab, et tulevikus seda viga ei tehta ja valitsus annab vallaliste päevaks pool päeva vabaks.