Viina Liidu andmeil langes kogu Eesti viinaturg 2005. aastal 15% võrreldes 2004. aastaga ning kõikide juhtivate viinatootjate müügid kahanesid. Samas Altia Eesti tugevdas oma riigi suuruselt teise alkoholitootja positsiooni: Altia Eesti kodumaise viina turuosa tõusis langeva turu tingimustes 1,4%, jõudes 18,4%-ni.

47% võrra kasvas aastaga Altia Eesti importjookide portfell, sealhulgas veinide osas ulatus kasv 83%-ni.

Altia Eesti müügi- ja turundusdirektor Ivar Aus hindas 2005. aasta müügitulemusi headeks. ?Meie edu põhjused on sihikindel töö Eesti turul ning hästi õnnestunud kampaaniad, eelkõige Saaremaa Vodka osas,? ütles Aus.

?Aasta müügitulemuste kokkuvõttes pean väga oluliseks, et Altia Eesti tooteportfelli jätkuv tasakaalustatud kasv toetab meie pikaajalisi eesmärke olla eelistatud tarnija meie klientide jaoks,? lisas Aus.